CRM a evidenčný sýstém pre kávovary - Dom kávy

Špecifická evidencia zariadení a ich prenájmov partnerom. Sledovanie a vyhodnocovanie dodržania zmluvných podmienok a ďalšie...

CRM a evidenčný sýstém pre kávovary - Dom kávy
Dom Kávy www.domkavy.sk
Dom Kávy logo

Dom kávy poskytuje komplexné služby v oblasti zapožičiavania a servisu kávovarov pre kaviarne, prevádzky, ale aj kancelárie.

Riešené problémy

  • nahradenie problémovej evidencie v Exceli
  • digitalizácia papierovo riadenej evidencie
  • žiadna kontrola nad aktivitou obchodných zástupcov
  • zdĺhavé manuálne vyhodnocovanie splnenia zmluvných podmienok partnerov
  • celková absencia digitálneho riadiaceho systému

Dosiahnuté výsledky

  • eliminácia chýb pri prepisovaní údajov z papierov do excelu
  • dvojitá kontrola zmien v evidencií zodpovednou osobou
  • kompletná história a sledovanie pohybov prenajímanej technológie
  • plánovanie a evidencia obchodných stretnutí
  • report pre vyhodnotenie aktivity obchodných zástupcov
  • automatické vyhodnotenie splnenia zmluvných podmienok na základe zrealizovaných objednávok

Popis riešenia

Softvér obsahuje aktuálne niekoľko modulov. Základom softvéru je evidencia technológií / zariadení. Väčšinou sa jedná o kávovary, mlynčeky, zmäkčovače vody a podobné zariadenia, ktoré sú prenajímané zákazníkom. K zariadeniam je presne sledovaná história ich umiestnení, pričom prirodzene najdôležitejšie je aktuálne umiestnenie daného zariadenia. Softvér pri premiestňovaní zariadenia automaticky generuje preberací, alebo odovzdávací protokol, čo uľahčuje prácu. 

 

Starostlivosť a servis

Kľúčove je sledovanie servisu a opráv na poskytnutých zariadeniach. Intervaly servisu a údržby sú s každým zákazníkom dohodnuté individuálne podľa potreby. Zmluvné podmienky sú evidované v softvéri, takže správne plánovanie stretnutí je riešené poloautomaticky. Každé zrealizované stretnutie a servis je v softvéri evidované, takže je možné aktivitu servisných technikov a dodržanie zmluvných podmienok správne vyhodnotiť.

 

Vyhodnotenie odberu kávy

Súčasťou obchodných podmienok dohodnutých so zákazníkom je pravideľný odber kávy. Tieto podmienky sú rovnako súčasťou evidencie údajov o zákazníkovi. Na základe objednávok kávy zákazníka je tak možné vyhodnotiť nie len dodržanie zmluvných podmienok, ale aj štatistiku odberu zákazníkov a ich interný "rating".

Hodnotenie klienta

Vďaka online CRM systému môžu obchodný zástupcovia všetky údaje zadávať cez tablet priamo v teréne. S papiermi sa tak viac trápiť nemusíme.

Použité technológie

PHP PHP
MariaDB MariaDB
GitLab GitLab
jQuery jQuery
Vanilla JS Vanilla JS

Vyriešil by kvalitný softvér na mieru aj vaše problémy?

Dostupné softvérové riešenia na mieru tvoríme už 17 rokov a určite vieme pomôcť aj Vám.

Mohlo by Vás zaujímať

OnSoft - Vedeli by ste fungovať, aj keby prídete o všetky firemné údaje?

Vedeli by ste fungovať, aj keby prídete o všetky firemné údaje?

Pre spoločnosti, ktorých čínnosť je priamo závislá na ich vlastných údajoch je zálohovanie kritický dôležité. Často je však zanedbané, hlavne pri firmách, ktoré vyrástli rýchlo.

OnSoft - Ako zefektívniť fungovanie v sklade?
OnSoft - nožík
Zaujímavá
funkcia

Ako zefektívniť fungovanie v sklade?

Zaviesť systém čiarových kódov, alebo iné užitočné nástroje do skladu prináša značné výhody a nemusí to byť až také nákladné ako by ste očakávali.

OnSoft - Automatické sťahovanie údajov o firme podľa IČO
OnSoft - nožík
Zaujímavá
funkcia

Automatické sťahovanie údajov o firme podľa IČO

Načitanie údajov o firme z obchodného registru podľa IČO pri vytváraní a aktualizácii kontaktu.

Nemusíte presne
vedieť čo potrebujete.

Prídeme na to spolu!

OnSoft - logo OnSoft - nožík